H υγεία είναι το υπέρτατο αγαθό. H ποιότητα της ζωής μας βασίζεται πάνω της.
Η εξασφάλιση της προσωπικής μας υγείας και της υγείας των μελών της οικογενείας μας αποτελεί μέγιστη ανάγκη. Πολλές φορές έχουμε αναρωτηθεί πώς θα αντιμετωπίσουμε τις δύσκολες στιγμές μίας νοσηλείας ή μίας επέμβασης, αλλά και ένα επείγον περιστατικό ή ατύχημα.
Όλοι αναζητούμε ποιότητα και φροντίδα όταν παρουσιαστεί ένα πρόβλημα υγείας, εύκολη πρόσβαση στις ιατρικές υπηρεσίες και τη δυνατότητα να επιλέξουμε ποιος θα μας παρέχει αυτές τις υπηρεσίες υγείας.
Επιπλέον, επιθυμούμε την ασφάλεια και τη σιγουριά ότι το κόστος για την αποκατάσταση της υγείας μας, όσο υψηλό κι αν είναι, μπορούμε να το επωμιστούμε…
Όλα αυτά χωρίς να χάνουμε την αξιοπρέπεια μας
Απομυθοποιώντας το κόστος των καλύψεων Νοσοκομειακής Περίθαλψης και αντιπαραθέτοντας τις ανάγκες που καλύπτουν, οφείλουμε να ξανασκεφτούμε και να επαναπροσδιορίσουμε τα θέλω μας και τις πρωταρχικές ανάγκες, δικές μας και της οικογένειάς μας. Οι επιλογές πλέον είναι πολλές και είναι για όλους! Ανεξαρτήτως οικονομικής δύναμης.
Η Ιδιωτική Ασφάλεια γλυτώνει από οικονομική καταστροφή και από κοινωνική εξαθλίωση αυτούς που δεν έχουν οικονομική άνεση.
ΒΑΣΙΚΕΣ ΚΑΛΥΨΕΙΣ ΑΠΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΑΚΗΣ ΠΕΡΙΘΑΛΨΗΣ
– Ελεύθερη επιλογή νοσοκομείου/κλινικής.
– Ελεύθερη επιλογή χειρουργού, αναισθησιολόγου και γιατρού.
– Ανώτατο όριο κάλυψης ύψους 1.500.000€.
– Λύσεις σε ακραία περιστατικά (ΜΕΘ, ΜΑΘ, εξωτερικό).
– Κάλυψη χημειοθεραπειών / ακτινοβολιών και για ανοσοθεραπείες
– Ανταπόκριση σε νέες ανάγκες (κάλυψη πανδημίας, συγγενείς ανωμαλίες).
– Σύμπραξη με το δημόσιο σύστημα υγείας – αποκλειστική νοσοκόμα.
– Έξοδα συνόδου, αποκλειστικά.
– Σοβαρές εκπτώσεις σε οικογενειακά προγράμματα (30%, 40%, 50%)
– Κάλυψη έκτακτων επειγόντων περιστατικών σε όλους τους ομίλους με δωρεάν επισκέψεις και εξετάσεις στα εξωτερικά ιατρεία.
– Δυνατότητα νοσοκομειακής κάλυψης και διαγνωστικών εξετάσεων σε προϋπάρχουσες σοβαρές ασθένειες.
– Δυνατότητα ασφάλισης υγείας και διαγνωστικών εξετάσεων σε άνω πολίτες άνω 65 ετών.
– 24ωρη εξυπηρέτηση πελατών